Tuesday, January 19, 2010

malam masih muda...

hahahah. hello semua:)
yang sedang membaca belog saya ini..secara sengaja lintas langsung atau pon tidak sengaja:)
okay..fuhh penattt!tadi ade photo shoot ngan member..al maklumlaaaa..nak berniaga online:)
heheh.try la jadi model yang tak bertauliah kejap!
mulaaa...laaa.pose sana pose sini.padahal gaya same jerk.kui.kui.kui..:)
tapi yang kelakar nyaa..time2 ambik gambar laa kamera takde bateri..
SADISS SUNGGUH RASA DI HATI INI!
isshhh.
okay berbalik pada BUSINESS ONLINE nie!
sebelum2 nie ramai yang buat bisness tudung and jeans,dress or whatever..but kali nie mmber aku jual JUBAH!
heheh>
ape???
haaaa..mesti ade la antara korang yang tak suke pakai jubah..esspppeciallly senang cerita cam aku laa.
tapiii.once aku dah cuba...hak hak..tampak CANTIK la pulakkk!nape tak percaye ek???
SERIOOOOUSS!!!
CANTIK:)(bukan puji diri aku laaa,puji jubah daaa..:))
if ade korang yang berminat setelah korang dah tengok baju yang aku pkai seperti gambar di atas..silaa bg detail mgenai diri anda dannnnn..jgn lupa tggalkan jejakkk kaki anda di RUANG SAYA nie:)
okay:)

tak puas hati tengok gambar yang separuhh?!!!
takpeee dont worry guyss..akan di upload lagi..heheh.

No comments:

Post a Comment